GSX1400 fellows page5



Paul Donegan(イギリス) さんのGSX1400です
----------仕様----------
Powder coated wheels
Ermax Undertray
Mini indicators
One off carbon number plate holder
Ohlins rear shocks
One off polished billet yokes
TL1000 re-sprung and re-valved USD forks by K-Tech
Carbotek TL1000 carbon mudguard
Renthall Fat bars & conversion kit
Goodridge braided brake and clutch hoses
Mettisse Oil Cooler cover
Smaller front sprocket
Laser titanium full race exhaust
One off exhaust hangar in billet
Hayabusa front calipers
Braking wave disks & DP race pads
Earls stainless crank case breather
Black robotics speedo re-calibrator
Dynajet Power Commander III
180 section rear tyre

一代目のGSX14は事故でオシャカ、これは2代目、プラスチック外装を付けるだけのカスタマイズは行わず、コントロール性の向上を狙った細かい改造を多数施されてますね。特に目立つのは倒立タイプのフロントサスペンションでしょうか。これからのご予定は、現在122馬力のエンジンにもう少し手を入れる事、ホイールの軽量化、とのこと。掲載が遅れてごめんなさいーい!


Renthal bars & brace:
Goodridge hoses:
NWS Hugger:
R1 tail unit & after market under tray:
Power Commander:
Zorstec headers:
Ohlins shocks:
Fazer 600 screen:
Black wheels:
Sato rear sets:
One off exhaust hangers:
JMC braced s/arm:
Blue Flame EVO exhausts:
TTS / Rotrex Supercharger:- 170bhp 120ftlb torque
One off engine mounts:

英国のGSX1400オーナーの代表格ともいえる.GNOME.さんの1400にとうとうスーパーチャージャーがつきました!もう絶句です。この次はいったいどうなるのでしょうか・・・・


福岡のharuku14さんのセパハン仕様GSXです。
『思ったよりも切れ角もあって街乗りでもなれれば十分いけると思いました。(笑)』

カスタム内容
スープアップ セパレートハンドル
ブレンボ ラジアルポンプブレーキマスター
ストライカー チタンカーボンマフラー
オーバー バックステップ
アールズ 前後ブレーキホース
オーリンズ リヤサス
オリジナル アーシング
ゴールドメダル エンジンガード